czwartek, 13 stycznia 2011

Blue Bird

Tytuł notki zaczerpnięty z openingu do Bakumana <3 Ostatnio wzięło mnie na oglądanie anime i to nie jakichś starszych- pochłaniam masę nowości, jedno anime= 2-3 dni. Ostatnim jakie skończyłam było Shiki- ciekawa pozycja, jednakże zawiodłam się na zakończeniu. Teraz czekam na drugi rozdział tłumaczenia do Noweli, która była bazą do powstania anime ( i różni się DIAMETRALNIE, inni bohaterowie główni, inny tok wydarzeń..).
Staram się wrócić do diety,bo chcę mieć już to 55-57 kilo i nie martwić się tym, czym nie powinnam. Chociaż poczucie dyskomfortu gdziekolwiek są ludzie nie minie, mam nadzieję, że będę bardziej zadowolona z siebie ;)
Dodaję pasek, postępu wagi do szablonu, dziękuję Ajeczce za podsunięcie mi tego pomysłu :* I trzymajcie kciuki za nasze diety <3
Wróciłam też do rysowania- planuję mangę, robię do niej name, rysuje ile się da...nie mam ochoty już siedzieć i narzekać, muszę się wziąć za siebie a nie tylko marudzić. Wiadomo, dni słabości bywają, ale nic z  tym nie zrobię :P
A teraz mały teaser tego, co wczoraj narysowałam <3Wiem, że muszę poprawić nogi, ale i tak lubię ten rysunek <3 dawno nie rysowałam więcej niż jednej osoby na kartce, więc jaram się jak głupia :D
Jutro wycieczka do Warszawy a od poniedziałku praca i szycie <3 lowe.
Pasek cian <3

4 komentarze:

  1. A czy wiesz, że "Blue Bird" to opening do NARUTO? :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. http://www.youtube.com/watch?v=dGq5J0BF9jI&feature=related mnie o to chodziło :D
    wiesz, że ja nie lubiem naróto!:/

    OdpowiedzUsuń
  4. Czyżby szykowała się manga z gyaru w roli głównej?

    OdpowiedzUsuń