piątek, 11 marca 2011

Genesis

Tytuł wzięty z piosenki electro (sic!) stworzonej przez Justice. Ostatnimi czasy wkręciłam się mimowolnie w te klimaty- nie miałam czego słuchać, więc poprosiłam znajomą o jakieś utwory. No i podesłała mi właśnie to : )
Ogólnie cierpię na brak muzyki do słuchania. Potrzebuję jakiegoś powiewu świeżego powietrza czy coś : ( W weekend postaram się nadrobić zaległości jeśli chodzi o koreański rynek muzyczny (Dziękuję Azu za rekomendacje <3).  Ale może ma ktoś jakiś pomysł, coś, co mogłoby się mi spodobać?: ) Czekam na propozycje ^^

Tak jak już chwaliłam się na facebooku, na urodziny kupiłam sobie nowy telefon oraz zmieniłam nr ;) Jest taki śliczny, duży, ma qwerty i dotykowy ekran <3 Czyli wszytko to, co lubię <3
Postanowiłam go ozdobić, jak to na gyaru (*kaszl*) przystało. Prawdopodobnie zlecę to zadanie Tsu ( Porcelain Rose), która jest ZAJEBISTA w tym fachu i w ogóle bawww ;____________;

Poza tym, ostatnimi czasy coraz częściej chodzę w make-upie gyaru do szkoły. Stwierdziłam, że co mi tam- i tak często się ludzie na mnie gapią, więc czemu nie w sumie? Nie przyklejam tylko rzęs i nie mam tipsów, bo jednak nie wyobrażam sobie łażenia w nich na co dzień (niepraktyczne to cholernie :/). Pokochałam za to tapirowanie <3 A oto koczek, który jest moim rytuałem ostatnio <3
No i kilka innych mini stylizacji- jedna z wczoraj (wiem, skarpetki są dziurawe, ale zanim wyszłam z domu to nie były : ( a zdjęcie zrobione już po południu..) i jedna z meeta Loliciego w Czekoladzie, który odbył się 26.02 :)
Czekolada, 26.02. Zdjęcie by Sariel :D
Rozmazana fotka z dzisiaj, gdy śpieszyłam się do szkoły XD kok <3
Zdjęcie by Moja Siostra :D  Stylizacja z wczoraj <3
Podarte pończochy : ( i za duża tunika rlz <3 Czas na zakupy chyba : (

16 komentarzy:

  1. ale ślicznie wyglądasz ^^
    jaki model telefonu wybrałaś? Koniecznie wstaw zdjęcia deco jak będzie gotów.
    sztuczne rzęsy są wg mnie dość wygodne, ale sądzę, że to przez częste noszenie - po prostu się przyzwyczaiłam. Ale do szkoły ich nie założyłabym xD W moim liceum spotka się przedstawicieli każdej subkultury (od emo przez goth az do barbie), ale gyaru nie akceptują ;3

    OdpowiedzUsuń
  2. Maria - htc g1, mało jest tego modelu w poslce, ale udało mi się wyhaczyć używany po dość rozsądnej cenie na allegro :D
    Fakt, są, ale jak nie mam na sobie okularów, bo tak to zaczepiają mi się o szkło (fail..) i ledwo zamykam oczy : ( Obecnie czekam na partię z ebaya, gdzie będę miała ich maaasę :D
    U mnie w szkole nie ma w sumie subkultur prawie wcale, jest jedna gothka a poza tym...zero :D No, ale za to bogaczy jest dużo (a ja cierpię jak to widzę : (_
    I fakt :D Gyaru może nie jest jakieś wyzywające ale włosy na tapirze to szok dla przeciętnego polaczka <3

    OdpowiedzUsuń
  3. hahaha u mnie jest pełno takich tapirów ;P
    hmm ale gyaru nie zawsze robią tapir.. z tego co wiem kiedyś to było bardziej popularne, obecnie loli i proste są modne. Tapir je niszczy ;_;
    ja też noszę okulary ^^ tylko mam je nisko na nosie... wygląda to fajnie xD
    Jeśli chodzi o szok dla "przeciętnego polaczka" to ludzie patrzą się na mnie troszkę dziwnie, zwłaszcza mina starszych pań jest niezapomniana xD A ja jestem może w 1/10 gyaru.. ciekawe co by bylo gdyby taka 100% zobaczyli O.o

    OdpowiedzUsuń
  4. No, to zależy od szkoły :D
    Racja- ja stosuję tapir przede wszystkim do uzyskania większego koka, poza tym staram się inwestować w loczki :D niestety mam jeszcze krótkie włosy (zapuszczam :D!) ale jak chcę jakąś stylizację z długimi lokami, to mam od tego moją kochaną perusię <3 Mam naturalnie falowane włosy, więc trochę je tylko podnoszę lakierem/pianką :D
    Moje są dość specyficzne i nie mogę mieć ich za nisko - no, ale niedługo zamawiam moje big-eyes soczewki i nie będę się z tym męczyć <3
    Haha w sumie to racja :D ja dopiero zaczęłam się w to bawić, no ale jeszcze trochę mi brakuje : ( może sobie paznokcie zrobię kiedyś, na razie nie ma kasy :P
    *znalazłam bratnią duszę i się cieszę ;;*

    OdpowiedzUsuń
  5. hahaha kogo? xD

    OdpowiedzUsuń
  6. thankyou for following me!!! where are you from? (:

    OdpowiedzUsuń
  7. No problem!:D I thought that your blog is really interesting, so i decided to follow you :D
    I'm from Poland ^_^ I'll try to write more in english soon, because not everybody can understand polish after all~~

    OdpowiedzUsuń
  8. myślałaś żeby kiedyś być członkiem gyarusa ?

    OdpowiedzUsuń
  9. >.< myślałam, że interesujesz sie stylem gyaru ?

    OdpowiedzUsuń
  10. już znalazłam :P po prostu śledzę przede wszystkim zagraniczne gyaru dlatego nie wiedziałam ^^"

    OdpowiedzUsuń
  11. skoro je śledzisz to powinnas znac gyarusa.. w polsce jest z tego co wiem tylko 1 albo 2 >.<
    czyli malo znane.
    czyli chcesz byc gyaru czy nie bo sie zgubilam ?

    OdpowiedzUsuń
  12. Chcę :D ale tak jak mówiłam, ja dopiero zaczynam więc nie bij za bycie noobem : (

    OdpowiedzUsuń
  13. hahaha czy ja ci cos robie kochana ? xD nie bije starszych ...
    ja tylko zapytałam ;3
    hmm a na marginesie mogłabyś mi troszkę pomóc ^^ ?
    np... powiedz gdzie kupiłaś rzęsy, chodzi mi o link na ebaya :)

    OdpowiedzUsuń
  14. http://cgi.ebay.com/40-Pair-4-Style-False-Eyelashes-Eyelash-Eye-Lash-Makeup-/190503388600?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item2c5ae305b8
    Tutaj ;) ale w wielu sklepach można takie zestawy znaleźć, ja brałam po prostu najtańsze ^^ Obecnie używam kępek rzęs Donegala ^^ Brakuje mi jeszcze rzęs do dolnych powiek :(

    OdpowiedzUsuń
  15. taaaakk ... dopiero sie obudzilam, ze moglas mi odpisac >.< ja tez uzywam te od denegal... a rzesy na dolna powieke , ze tak powiem wyczarowuje sama xD odcinasz kilka mm. z normalnych i tadam ! (kąkretnie to od strony hmm jak to ojąć.. no te mniejsze ... od wewnetrznej strony xD)

    OdpowiedzUsuń